Протягом дії гарантійних зобов'язань, Клініка зобов'язується усунути обґрунтовані претензії в максимально стислі терміни. При виникненні спірних випадків, рішення приймається адміністрацією клініки протягом 7 робочих днів.
Гарантійні зобов'язання зберігаються при дотриманні пацієнтом наступних умов:
- виконувати всі призначення і приписи лікуючого лікаря;
- дотримуватися рекомендацій лікаря з гігієни порожнини рота;
- 1 раз в 6 місяців відвідувати клініку для проходження профілактичного огляду порожнини рота;
- додатково відвідувати клініку для профілактичних оглядів в терміни, які призначаються лікарем;
- 1 раз в 6 місяців проводити гігієну порожнини рота (зняття зубних відкладень, полірування пастами і профілактичне фторування);
- при виникненні дискомфорту звертатися в клініку для проведення необхідної корекції виконаної роботи;
- в разі надання невідкладної допомоги в інших лікувальних установах надавати виписку про проведене лікування.
Гарантійні зобов'язання знімаються:
- в разі невиконання пацієнтом вищевказаних умов;
- в разі відмови пацієнта від дотримання плану комплексного лікування (про що робиться запис у медичній карті);
- в разі виникнення у пацієнта захворювань і / або прийому лікарських препаратів, які безпосередньо чи опосередковано можуть привести до змін в зубах і оточуючих тканинах.