Пн-Сб з 9:00 до 19:00
(067) 422-05-03

Атипове видалення зубів

Атипове видалення зубів в Києві на Позняках

Атипове видалення зуба є важким операційним процесом, при якому відбувається втручання не тільки в зубі, а також в слизову, окістя і частину кістки, особливо при неправильному положенні зуба або його коренів.

Показання до екстракції:

ситуації, коли неможливо перелічити і запломбувати кореневі канали. Це зустрічається в складних і викривлених коренях;

відсутність можливості пролікувати зуб при пульпіті, карієсі або періодонтиті;

зуб мудрості приносить дискомфорт, викликає почуття розпирання ясен, призводить до їх запалення;

атипове видалення зуба мудрості показано при нестачі для нього місця в зубній дузі;

часткове прорізування зуба мудрості, яке супроводжується запаленням ясен;

ВАЖЛИВО! Атипове видалення 8-го зуба може бути призначено стоматологом ще до його прорізування, якщо на знімку видно, що зуб може завдати шкоди зубощелепній системі.

Методика проведення складного і атипового видалення

01
Перед проведенням операції проводиться рентгенологічний панорамний знімок щелепи. Він необхідний для візуалізації стану коренів, і прилеглих зубів. У складних випадках стоматологом може бути призначена комп'ютерна томографія або інші методи обстеження.
02
Знеболення. Найчастіше операція проводиться з використанням місцевих анестетиків. Але якщо хірург розуміє, що оперативне втручання буде тривалим, він пропонує проведення процедури в медикаментозному сні. Який би метод анестезії вам не запропонували, можете бути впевненими в тому, що ніяких больових відчуттів ви не відчуєте, і операція пройде комфортно.
03
Після того як подіє анестезія, стоматолог приступає до операції. Найчастіше атипове видалення зуба проводиться поетапно. Спочатку коронка зуба відділяється від його коренів, а потім вони витягуються один за іншим. Після екстракції хірург ретельно оглядає зубну лунку, щоб кореневі частинки не залишилися в ній.
04
Після процедури екстракції, хірург накладає на ясна шви або закладає в лунку гемостатичну губку, просочену медикаментами. Ця губка прискорює зупинку кровотечі і надає антисептичну дію. Зверніть увагу, що губку не потрібно самостійно виймати з ясен, вона сама розчиняється з часом. У разі накладення швів, лікар призначить вам дату їх зняття.
Атипове видалення зубів Позняки

Особливості операції атипового видалення зуба

Складне видалення зуба в Києві відноситься до серйозних стоматологічних маніпуляцій і вимагає першокласної підготовки хірурга та якісного хірургічного інструментарію. Її тривалість залежить від складності конкретного випадку і обсягу роботи.

Атипове видалення зуба відрізняється від звичайного тим, що при операції порушується не тільки зуб з його кореневою системою і ясна, а й щелепна кістка з окістям. Таке оперативне втручання характеризується більш тривалим періодом реабілітації і відновлення, тому можуть призначатися антибіотики, знеболювальні препарати.

Попри травматичність цієї процедури, вона має ряд переваг:

• швидко позбавляє пацієнта від сильних болів і дискомфорту, які були викликані хворим атиповим зубом або "вісімкою", що неправильно зростає ;
  • перешкоджає викривленню зубного ряду;
  • запобігає розвитку абсцесу, гаймориту і ряду інших ускладнень, викликаних запальним зубним процесом.

Якщо вам призначили цю операцію, не варто її боятися і відкладати. Затягування з нею загрожує негативними наслідками, страшнішими, ніж сама маніпуляція.

Рекомендації після складного видалення зуба
В перші дні після екстракції зуба, можуть відчуватись незначні больові відчуття, набряклість щоки, кровоточивість ясен. Після проведення видалення, пацієнту слід дотримуватись наступних рекомендацій:

➤ перші 2 години утриматися від вживання будь-яких напоїв або їжі;
➤ не чіпати прооперовану ділянку язиком або чим-небудь іншим;
➤ не прогрівати рану, не робити зігрівальні компреси і не спати на боці маніпуляції;
➤ не полоскати ротову порожнину, через те, що можна пошкодити кров'яний згусток;
➤ приймати лікарські препарати, призначені вашим стоматологом (наприклад, антибактеріальні, знеболюючі, протизапальні засоби);
➤ на наступний день після операції полоскати рот хлоргексидином або ромашковим чаєм;
➤ дотримуватися гігієни ротової порожнини, але при чищенні зубів не торкатися щіткою прооперованої ділянки.

Дотримуючись ці рекомендації ви прискорите загоєння і уникнете ускладнень.
Складне видалення зуба мудрості в клініці S'DentaL
Складне видалення зубів, ціна у стоматологічній клініці S'DentaL залежить від складності, обсягу роботи та виду анестезії.

Звернувшись в клініку S'DentaL, Ви можете бути впевненими в якості використовуваного обладнання, навичках і знаннях докторів, а також в стерильності інструментів. У роботі використовуються тільки сертифіковані лікарські засоби і устаткування.
Атипове видалення зуба ціна в Києві
Атипове видалення зубів
Атипове видалення зуба
від 2500 до 3500 грн
Наші стоматологи
Одне з головних багатств стоматології S'DentaL - наші фахівці. У нашій клініці працюють одні з кращих стоматологів Києва.