Ендодонтичне лікування можна прирівнювати до ювелірної роботи. Оскільки зуб не є великим за розміром та має складну анатомічну будову, а його канали в діаметрі менше одного міліметра і заглянути в них майже неможливо. Саме тому ендодонтичне лікування під мікроскопом на сьогодні так стрімко набирає популярності. Використовуючи мікроскоп в стоматології, можна побачити абсолютно все, що раніше лікарі були змушені сприймати на дотик використовуючи свій професіоналізм та знання анатомії.

Дентальний мікроскоп ─ це оптичний пристрій з прицільним освітленням, що чітко та детально збільшує операційне поле від 10 до 40 разів. Дана технологія забезпечує збільшення робочої ділянки, що дає можливість побачити та вчасно виявити вогнище інфекції.

Позитивні якості використання дентального мікроскопа в стоматології:
  • точність постановки діагнозу;
  • змога виявити найменші деталі (індивідуальні особливості будови коренів та каналів зубів).

лікування каналів зубів під мікроскопом Київ, Позняки
Це значно вдосконалює ендодонтичне лікування та дає змогу максимально зберегти здорові тканини, провести ретельну обробку кореневих каналів, при пломбуванні досягти повної герметичності і зменшить час лікування, а пацієнт отримує естетичний вигляд і довготривалий результат.

Мікроскоп у стоматології

Показання до застосування мікроскопа в стоматології:
  • лікування глибокого карієсу, пульпіту, періодонтиту, лікування зуба перед протезуванням.
  • виявлення кількості, будови та розгалуження каналів.
  • виявлення та лікування перфорації, тріщин коронки чи стінок кореневого каналу.
  • лікування анатомічно складних каналів.
У випадках наявного в кореневому каналі зламаного інструмента мікроскоп є просто необхідністю.
Застосування оптики в стоматології не має протипоказань, оскільки взагалі не контактує з пацієнтом під час лікування.

Ця інноваційна методика має ряд переваг:
  • під час лікування каналів значно спрощує роботу лікаря та гарантує бездоганний результат;
  • точний та інформативний в діагностиці: завдяки збільшенню лікар може детально оглянути та вивчити поверхню зубів і своєчасно надати допомогу;
  • делікатність роботи без ризиків пошкодження та перфорації здорових тканин;
  • якісне очищення та герметичне пломбування кореневих каналів.
лікування каналів зубів під мікроскопом у Києві на Позняках
Завдяки використанню цього приладу скорочується час і гарантується точність та надання стоматологічних послуг, що не потребує додаткових візитів стоматологічний кабінет.