Ендодонтичне лікування можна прирівнювати до ювелірної роботи. Оскільки зуб не є великим за розміром та має складну анатомічну будову, а його канали в діаметрі менше одного міліметра і заглянути в них майже неможливо. Саме тому ендодонтичне лікування під мікроскопом на сьогодні так стрімко набирає популярності. Використовуючи мікроскоп в стоматології, можна побачити абсолютно все, що раніше лікарі були змушені сприймати на дотик використовуючи свій професіоналізм та знання анатомії.

Дентальний мікроскоп ─ це оптичний пристрій з прицільним освітленням, що чітко та детально збільшує операційне поле від 10 до 40 разів. Дана технологія забезпечує збільшення робочої ділянки, що дає можливість побачити та вчасно виявити вогнище інфекції.

Позитивні якості використання дентального мікроскопа в стоматології:

• точність постановки діагнозу;
  • змога виявити найменші деталі (індивідуальні особливості будови коренів та каналів зубів).

Це значно вдосконалює ендодонтичне лікування та дає змогу максимально зберегти здорові тканини, провести ретельну обробку кореневих каналів, при пломбуванні досягти повної герметичності і зменшить час лікування, а пацієнт отримує естетичний вигляд і довготривалий результат.

лікування каналів зубів під мікроскопом Київ, Позняки
/storage/photos/1/Services/microscope-2.jpg

Мікроскоп в стоматології

Показання до застосування мікроскопа в стоматології:

• лікування глибокого карієсу, пульпіту, періодонтиту, лікування зуба перед протезуванням;
  • виявлення кількості, будови та розгалуження каналів;
  • виявлення і лікування перфорації, тріщин коронки або стінок кореневого каналу;
  • лікування анатомічно складних каналів.

При наявності в кореневому каналі зламаного інструменту використання мікроскопа стало просто необхідністю. Застосування оптики в стоматології не має протипоказань, оскільки не контактує з пацієнтом під час лікування.

Ця новітня методика має ряд переваг:

• під час лікування каналів значно спрощує роботу лікаря і гарантує бездоганний результат;
  • точний і інформативний в діагностиці: завдяки збільшенню лікар може детально оглянути, і вивчити поверхню зубів і своєчасно надати допомогу;
  • делікатність роботи без ризику пошкодження і перфорації здорових тканин;
  • якісна очистка і герметичне пломбування кореневих каналів.
Завдяки використанню цього приладу скорочується час і гарантується точність стоматологічних послуг і не вимагає додаткових візитів стоматологічний кабінет.

Як записатися на прийом в стоматологію S`DentaL

Щоб записатися на консультацію, зателефонуйте за будь-яким з номерів (067) 422-05-03(093) 422-05-03 або (099) 422-05-03 з понеділка до суботи з 09-00 до 21-00. Центр розташований за адресою: м Київ, Позняки, вул. А. Ахматової, 32/18.

Наші стоматологи
Одне з головних багатств стоматології S'DentaL - наші фахівці. У нашій клініці працюють одні з кращих стоматологів Києва.
Наші стоматологи