Стоматологічна діагностика
Без болю
Клініка S'DentaL оснащена передовим обладнанням для виконання різних хірургічних втручань в області стоматології. Ми проводимо операції за допомогою лазерної установки - безкровно, атравматично, безболісно. Також ми пропонуємо загальний наркоз.

Метою будь-якої діагностики є встановлення точного діагнозу захворювання, завдяки цьому лікар-стоматолог зможе вибрати найбільш ефективний метод лікування. Діагностика розпочинається зі збору анамнезу. Суб’єктивним методом (опитування) лікар дізнається скарги пацієнта, характер, періодичність і тривалість болю, чи був лікований зуб раніше, наявність алергічних реакцій і супутніх захворювань. Після цього лікар проводить огляд у стоматологічному кріслі: визначає симетричність, пропорційність обличчя, колір і тургор шкіри, пальпує лімфатичні вузли щелепно-лицевої ділянки.

Наступним етапом є внутрішньоротовий огляд за допомогою стоматологічних інструментів (дзеркало та зонд) стоматолог обстежує кожен зуб, визначає наявність пломб і їх дефектів, зміну кольору емалі, її рельєф, наявність каріозних порожнин. Зондування: зондом лікар визначає розм’якшення дентину, ступінь поширення каріозного процесу; перкусія – це постукування по зубі, що дає змогу визначити стан пародонту. Стоматологічним пінцетом проводиться виявлення рухливості зубів. Також лікар ретельно оглядає ясна та слизову оболонку, звертаючи увагу на їхній колір, рельєф, структуру, наявність пародонтальних кишень, рецесій і патологічних вогнищ запалення.
стоматологічна діагностика Київ, Позняки

Сучасні методи діагностики в стоматології

Застосовуються ще й додаткові методи стоматологічної діагностики:
Рентгенологічне дослідження дозволяє дослідити тверді тканини, оскільки більшість стоматологічних захворювань розвиваються з їхнім ураженням. А клінічними обстеженнями дуже важко їх виявити. Дає змогу оглянути стан періапікальних тканин, що дозволить визначити щільність, деструкцію, розширення чи розрідження кісткових структур. Після аналізу рентгенограм лікар встановлює точний діагноз та складає план лікування, який обговорюється з пацієнтом. Повна діагностика дає змогу виявити стоматологічні захворювання на ранніх стадіях, що допоможе швидко та ефективно провести лікування. Потрібно пам’ятати, що регулярний огляд у стоматолога, правильна гігієна порожнини рота та своєчасне лікування допоможе зберегти здорові та красиві зуби.