Відбілювання зубів
Без болю
Клініка S'DentaL оснащена передовим обладнанням для виконання різних хірургічних втручань в області стоматології. Ми проводимо операції за допомогою лазерної установки - безкровно, атравматично, безболісно. Також ми пропонуємо загальний наркоз.

Відбілювання зубів – це стоматологічна процедура, що дає змогу відновити природний колір зубів або відбілити їх на декілька тонів. Сучасна стоматологія володіє великим арсеналом засобів та методів, які допоможуть зробити вашу усмішку білосніжною. Адже колір зубів у кожної людини має свій відтінок, який залежить від багатьох чинників: різні захворювання, вживання кави, чаю, напоїв та їжі, які мають здатність зафарбовувати емаль зуба, куріння.

Існує безліч видів відбілювання зубів, які забезпечать довготривалий результат та не нанесуть шкоди вашим зубам.
відбілювання зубів Київ, Позняки

Процедура та види відбілювання зубів

Професійне відбілювання зубів поділяють на:
Перед процедурою відбілювання обов’язково лікар-стоматолог проводить огляд, професійну чистку зубів, видаляє м’які та тверді відкладення, лікує всі стоматологічні захворювання, замінює старі реставрації – це забезпечить більш довготривалий ефект. Ступінь відбілювання в кожного пацієнта є індивідуальним та залежить від концентрації гелю, інтенсивності, тривалості дії апарату та сприятливості тканин зуба до вибілюючого препарату.
Щоб зберегти ідеальний результат, доведеться дотримуватись білої дієти: в перші дні після відбілювання необхідно обмежити вживання продуктів та напоїв, які містять у собі барвники (кави, чаю, ягід), а також утриматись від куріння.
Протипоказання до процедури відбілювання: