Вагітність — це чудовий та незабутній період у житті кожної жінки. Існує міф, що лікувати зуби під час вагітності неможна. Це все невірне бачення, тому, що не потрібно забувати про здоров’я зубів навіть у такий важливий момент свого життя. В чому ж полягає необхідність стоматологічного лікування під час вагітності?

Під час цього періоду жіночий організм фізіологічно перебудовується, змінюється гормональний фон, який впливає на зміну різних обмінних процесів. Під час вагітності в ротовій порожнині дуже часто проявляється таке захворювання як гінгівіт. Це запалення ясен, що супроводжується набряком, свербінням, кровоточивістю під час чищення зубів (у важких випадках кровоточивість може бути навіть під час вживання їжі). Тому важливо якісно очищувати зуби та проводити професійне чищення зубів два рази на рік. Якщо не звертати увагу на ці симптоми в подальшому призведе до розвитку пародонтиту, який може призвести до втрати зубів.

стоматологія для вагітних Київ, Позняки

Лікування зубів під час вагітності

Звернувшись до стоматолога під час вагітності, лікар допоможе вам підібрати відповідні засоби для щоденного догляду за ротовою порожниною і проведе професійну гігієну, це допоможе запобігти проблем із зубами в післяпологовому періоді. Постійний токсикоз у першому триместрі погано впливає на стан зубів. У порожнині рота рН зсувається у кислу сторону, що негативно впливає на емаль, порушуючи її. Лікар підбере для вас препарати, які захистять емаль від кислотного впливу.

У другому триместрі можна звернутися на повторний огляд та лікування наявних захворювань ротової порожнини, провести профілактичні процедури. Лікар проводить фторування зубів і надає індивідуальні рекомендації щодо профілактики в домашніх умовах. Будь-які запальні процеси, карієс в ротовій порожнині є місцями скупчення хронічної інфекції, що можуть негативно впливати як на весь організм матері, так і на розвиток плода. Сучасні препарати та методи лікування дозволяють провести все без болю.
стоматологія для вагітних у Києві, на Позняках

При необхідності проведення лікування карієсу, пульпіту, періодонтиту існують сучасні анестетики, які не містять вазоконстриктора та можна застосовувати і вагітним, вони є безпечними та не проникає гематоплацентарний бар’єр.

Тому, якщо під час вагітності виникли захворювання зубів чи ротової порожнини, необхідно відразу звертатися до лікаря-стоматолога, він надасть відповідні рекомендації, проведе лікування та попередить появу захворювань у майбутньому.