Здорова та красива посмішка завжди вважалась еталоном краси, молодості та здоров’я. Білосніжні зуби від природи це рідкість, адже природним відтінком зубів вважається колір слонової кістки. Сучасна стоматологія володіє великим арсеналом засобів та методів, які допоможуть зробити вашу усмішку голлівудською. Одним із дієвих та безпечних процедур є – професійне лазерне відбілювання, що проводиться виключно в кабінеті стоматолога. Ви досягнете максимального ефекту в мінімальні терміни без шкоди для здоров’я.

Більшість людей знають про таку процедуру з різноманітних джерел, але не мають повного уявлення про метод і тонкощі її проведення. Цей метод полягає у висвітленні поверхневого шару емалі, у результаті простого хімічного процесу. Лазер найбільш щадний до тканин, не пересушує емаль та не перегріває пульпу. Весь процес контролюється лікарем.

лазерне відбілювання зубів Київ, Позняки

Процедура лазерного відбілювання зубів

Перед процедурою лікар-стоматолог проводить огляд, професійну чистку зубів, видаляє м’які та тверді відкладення, що забезпечить більш довготривалий ефект. Ізолює м’які тканини ротової порожнини ректрактором та ясна рідким кофердамом. На зуби наносять спеціальний гель в якому міститься окисник (перекис водню або карбаміду). Лазерний промінь активує дію окисника, за рахунок цього виділяюся молекули кисню, які проникають у емаль зуба та розривають пігментні плями на маленькі частинки. Внаслідок зменшення насиченості пігменту зуби стають більш світлішими. Ступінь відбілювання є індивідуальним та залежить від концентрації гелю, інтенсивності, тривалості дії апарату та сприятливості тканин зуба до вибілюючого препарату.

Якщо результат першого візиту вас не влаштував через деякий час можна повторити відбілювання. Після процедури потрібно ретельно змити гель та обробити емаль спеціальним реміналізуючим лаком. Для того щоб зберегти ідеальний результат доведеться дотримуючись певних рекомендацій. У перші дні після відбілювання необхідно обмежити вживання продуктів та напоїв які містять у собі барвники (кави, чаю, ягід), а також куріння. Для підтримуючого ефекту потрібно використовувати різноманітні гігієнічні засоби: зубні щітки, професійні пасти, флоси, йоржики, іригатор. Після сеансу відбілювання ви отримаєте багато переваг за короткий термін: видалення всіх пігментацій, гарантію безпеки та очікуваного результату без негативних наслідків.

лазерне відбілювання зубів у Києві на Позняках