Пн-Сб з 9:00 до 19:00
(067) 422-05-03
(067) 422-05-03

Технологія плазмоліфтингу

Плазмоліфтинг в стоматології - це ін'єкційний метод введення плазми пацієнта в пошкоджені ділянки м'яких тканин порожнини рота.
Плазмоліфтинг в стоматології київ

Плазмоліфтинг активно застосовують в лікуванні запальних процесів слизових оболонок рота, захворювань пародонту і їх запобігання, а також для оптимального відновлення кісткових тканин при протезуванні або імплантації. Техніка базується на ін'єкційному введенні в проблемні зони власної плазми, витягнутої з крові пацієнта.

Плазмоліфтинг для лікування зубів і ясен в Києві - безпечний і швидкий метод лікування захворювань ясен, котрий не викликає алергічних реакцій і абсолютно безболісний. Всі складні видалення та операції кісткової пластики в нашій клініці проводяться з використанням плазмоліфтинга. Методика полягає в підсадженні мембран з власної плазми пацієнта (аутоплазмою) в проблемну зону.

Тромбоцитарна плазма містить гормони росту, білки і вітаміни, завдяки чому запускаються природні механізми відновлення і регенерації кісткової тканини. В результаті плазмотерапіі скорочується час загоєння і знижуються до мінімуму ризики розвитку ускладнень.

Плазмоліфтинг для лікування зубів київ

Коли застосовується плазмоліфтинг в стоматології

Стоматологи СДентал в Києві на Позняках практикують плазмоліфтинг при хірургічних втручаннях будь-якої складності: видалення кіст, гранульом, зубів, розтин гнійників, пластика кісток. Оскільки плазмотерапія сприяє результативному і швидкому загоєнню лунок після видалення зубів або установки імплантатів. Рани, виразки і запалення заживають набагато швидше, відбувається відновлення структури ясен. Тканини загоються завдяки вітамінам, гормонів, клітинам зростання і іншим корисним речовинам, які містить плазма.

Показання плазмоліфтинга в стоматології:

• гінгівіт (зменшує кровоточивість і відновлює природний колір ясен);
  • локалізований і генералізований пародонтит (зміцнює епітеліальний зв'язок ясен, тим самим відновлює структуру і протидіє запальним процесам);
  • відновлення після хірургічного втручання, видалення, кюретаж, імплантації (сприяє швидкому загоєнню і відновленню тканин рани);
  • профілактика захворювань пародонту (допомагає поліпшити обмінні процеси в тканинах, тим самим забезпечуючи стійкість до будь-яких мікроорганізмів).

Існують також протипоказання: злоякісні новоутворення щелепно-лицевої ділянки; ендокринні захворювання (цукровий діабет); інфекційні захворювання (гепатит, герпес), ВІЛ, СНІД, хвороби крові.

Процедура плазмоліфтинг в стоматології: як проводиться?

01
Перед процедурою лікар оглядає порожнину рота і при необхідності може призначити чистку зубів.
02
У пацієнта проводять забір крові з вени в потрібній кількості.
03
Для отримання плазми, відібрану кров розміщують в центрифугу, де відбувається відділення її на складові.
04
Після отримання тромбоцитарної плазми її ін'єкційним методом вводять в пошкодження ділянки, де вона починає діяти відразу після введення.
плазмоліфтинг ясен київ

Ефективність плазмоліфтинга в лікуванні зубів і ясен

Аутоплазмой запускає імунні резерви людини для боротьби із захворюваннями, відмінно сприймається організмом, ніколи не викликає алергічних реакцій і благотворно діє в цілому.

Після процедури ви отримаєте приголомшливі результати, адже процедура дозволяє:

• Зменшити запальні процеси.
  • Знизити рухливість і кровоточивість зубів.
  • Відновити форму і колір пошкоджених ясен.
  • Купірувати больовий синдром.
  • Збільшити швидкість загоєння після хірургічного втручання.
  • Виключити ризики відторгнення імплантів.
  • Усунути неприємний запах з рота.
  • Поліпшити кровообіг ясен і відновлення пародонту.

Для постійного ефекту процедуру плазмоліфтинга ясен в Києві потрібно повторювати раз в три місяці. Також важливим фактором є підтримка гігієни порожнини рота і регулярне відвідування стоматолога для проведення професійної гігієни порожнини рота. Ця процедура не є травматичною, тому після її виконання не потрібно періоду відновлення, а за короткий термін ви отримаєте здорові ясна і красиві зуби.

Приходьте в клініку S`Dental в Києві за гарною посмішкою і здоровими зубами!

Ціни плазмоліфтинга (PRP)
Плазмоліфтинг
Використання методики A-PRF (1 пробірка)
Наші стоматологи
Одне з головних багатств стоматології S'DentaL - наші фахівці.
У нашій клініці працюють одні з кращих стоматологів Києва.