При думці про стоматологічне лікування у вас виникає паніка і ви роками не відвідуєте стоматолога або ви дуже зайняті, та хотіли б вилікувати усі зуби за одне відвідування. Тоді ідеальним варіантом лікування стане лікування уві сні. Цей метод дає можливість приглушити або взагалі виключити свідомість.
Показання до використання загальної анестезії:
  • у випадках коли пацієнт відчуває сильний страх і тривогу
  • алергія на місцеві анестетики
  • наявність епілепсії, аутизму, психічних захворювань
  • проведення травматичних і обширних хірургічних втручаннях і повному протезуванні
Переваги лікування зубів під наркозом.
Проведення лікування зубів уві сні дає змогу виконати всі необхідні маніпуляції без стресу, зі зниженням ризику больового шоку чи виникнення гіпертонічного кризу.
лікування зубів уві сні для дорослих Київ, Позняки
Всі процедури виконуються з сучасними анестетиками нового покоління, які є не токсичними та забезпечують швидкий вхід і вихід зі стану наркозу, не впливає на артеріальний тиск та не засвоюється в організмі. Перед проведенням лікування уві сні пацієнт проходить загальне обстеження стану здоров’я, електрокардіограму, здати аналіз крові та отримати висновок від лікаря терапевта та анестезіолога на проведення лікування уві сні. Вид анестезії підбирається індивідуально до показань пацієнта, в залежності від об’єму втручання і стану здоров’я.
Види загальної анестезії, які застосовують у стоматології:
  • Седація — це легкий поверхневий сон, який буває двох видів. Поверхнева — використовують для зняття передопераційного стресу. Глибока з внутрішньовенним введенням препаратів, що забезпечує більше пригнічення свідомості.
  • Інгаляційний наркоз — це більш глибокий спосіб загальної анестезії, який дозволяє повністю відключити свідомість на потрібний період часу. Рекомендований у випадках об’ємних втручаннях та хірургічних операціях(видалення великої кількості зубів та проведення імплантації).
лікування зубів уві сні для дорослих у Києві на Позняках
Після занурення в сон проводять стоматологічне лікування, під час якого пацієнт не відчуває болю та інших неприємних відчуттів. Пацієнт постійно знаходиться під контролем анестезіолога, який проводить моніторинг усіх важливих показників (артеріальний тиск, пульс і серцебиття) до повного припинення дії препарату. Медикаментозний сон в стоматології є безпечною процедурою. Застосування методів загального знеболення в стоматологічній практиці дає більше можливостей безпечно, без стресу для організму в одне відвідування зробити вашу усмішку красивою та здоровою.