Діти – це найбільш вимогливі пацієнти, до яких потрібен особливий підхід. Тому слід робити все можливе, щоб вони почували себе комфортно, безпечно, а головне – не боялися лікування. Є ситуації коли полікувати дитину у звичайному режимі практично неможливо. Це може бути пов’язано з великим об’ємом стоматологічного втручання, з його високою складністю, або трапляється так, що дитина не дозволяє провести лікування. В таких ситуаціях на допомогу приходить лікування зубів у дітей уві сні, що дає змогу пролікувати всі зуби за один прийом.

Перед цією процедурою необхідно провести ряд обстежень для оцінки стану здоров’я дитини, особливостей розвитку та виявлення причин, які можуть послугувати протипоказаннями для лікування зубів під наркозом. Обов’язковою є консультація педіатра та анестезіолога. Педіатр збирає анамнез дитини, проводить огляд та аналізи, які покажуть загальний стан.

Абсолютними показаннями для лікування дитини уві сні є:
  • алергія на місцеві анестетики;
  • великий об’єм втручання;
  • вік дітей до 3-х років;
  • не контактні діти, пацієнти з аутизмом, епілепсією, синдромом Дауна, ДЦП і психічними розладами.
Вид анестезії підбирається індивідуально до показань пацієнта, в залежності від об’єму втручання, стану здоров’я і протипоказань.

лікування зубів уві сні для дітей Київ, Позняки

Лікування зубів у дітей під седацією

Cедація – це занурення в глибокий сон за допомогою препаратів. Глибока седація передбачає пригнічення свідомості, дитина занурюється в сон. Інгаляційний наркоз – це глибший спосіб загальної анестезії, який дає змогу повністю відключити свідомість на потрібний період часу. Використовується у випадках об’ємного хірургічного втручанні.
Плюси стоматологічного лікування уві сні:
  • відсутність стресу та емоційної напруги;
  • зниження ризику больового шоку;
  • проведення усього лікування за один сеанс.
Загальне знеболення виконується з анестетиками нового покоління, які не є токсичними та забезпечують безпеку, спокійний, швидкий вхід і вихід зі стану седації або наркозу. Під час усього процесу лікування анестезіолог та бригада реаніматологів спостерігають за станом дитини (пульс, дихання, серцебиття) та контролюють його. Ця процедура перетворює відвідування стоматологічного кабінету в комфортне та безболісне лікування. Тому не потрібно відтягувати візит до стоматолога.

Застосування методів загального знеболення в стоматології дає змогу безпечно, без стресу для організму в одне відвідування вилікувати всі стоматологічні захворювання та провести профілактику, для попередження виникнення патологічних процесів на здорових зубах.
лікування зубів уві сні для дітей у Києві на Позняках