Лікування уві сні
Без боли
Клиника S’DentaL оснащена передовым оборудованием для выполнения различных хирургических вмешательств в области стоматологии. Мы проводим операции с помощью лазерной установки – бескровно, атравматично, безболезненно. Также мы предлагаем общий наркоз.

Сучасна стоматологія може вирішити будь-яку естетичну або функціональну проблему. Якщо ви хочете вилікувати хворий зуб або зробити усмішку красивою, вам потрібно звертатися до стоматолога. На жаль, дуже багато людей відтягують похід в стоматологічну клініку до останнього, причиною цього є негативний досвід, часто отриманий ще в дитячому віці. Тому, чим довше пацієнти не відвідують стоматологічний кабінет, тим складніше надалі вирішення їхніх проблем. Це збільшує обсяг роботи, час та витрати.

Коли страх бере все у свої руки та перешкоджає нормальному прийому, пацієнту пропонують лікування зубів уві сні. Цей метод дає змогу приглушити або взагалі вимкнути свідомість. Рекомендовано використовувати загальну анестезію у випадках, коли пацієнт відчуває сильний страх і тривогу, наявність епілепсії, аутизму, психічних захворювань, травматичних хірургічних втручання. Тип анестезії підбирається індивідуально до показань пацієнта, в залежності від об’єму втручання, стану здоров’я і ступеня тривожності.
лікування зубів уві сні Київ, Позняки

Лікування зубів під седацією та наркозом

При тривожних станах зазвичай використовують седацію – занурення пацієнта в сон за допомогою закису азоту. Залежно від ступеню тривоги пропонують різну глибину сну. Поверхневу – використовують у пацієнтів для зняття передопераційного стресу. При більш вираженій напрузі пропонують глибоку седацію з внутрішньовенним введенням препаратів.

Інгаляційний наркоз – це більш глибокий спосіб загальної анестезії, який дозволяє повністю відключити свідомість на потрібний період часу. Рекомендований у випадках об’ємного хірургічного втручання. Але ці всі методи не виключають і місцевого знеболення, в місце втручання завжди вводять місцевий анестетик.

Плюси проведення лікування зубів уві сні:
Всі процедури виконуються з сучасними анестетиками нового покоління, які є не токсичними та забезпечують швидкий вхід і вихід зі стану седації або наркозу, не впливають на артеріальний тиск. Перед проведенням лікування уві сні кожен пацієнт проходить діагностику стану здоров’я, збір анамнезу для визначення протипоказань. Застосування методів загального знеболення в стоматології дає змогу безпечно, без стресу для організму в одне відвідування вилікувати усі стоматологічні захворювання.