Питання
Випала пломба з зуба, що робити до прийому лікаря?
Відповідь
Бажано утриматися від прийому твердої їжі. Спробувати не жувати на тій стороні, де випала пломба. Після прийому їжі потрібно добре прополоскати рот водою і обов'язково почистити зуби.
Питання
Болить зуб під пломбою. Чому він болить і що робити?
Відповідь
Хворобливі відчуття під пломбою може викликати появу вторинного каріозного процесу під пломбою, порушення герметичного прилягання пломби до стінок зуба, запальний процес в нерві зуба. Все залежить від того, як давно лікувався зуб, який був початковий діагноз, яке було проведено лікування і т.д. і т.п.

Найкраще записатися на прийом до стоматолога для виявлення причини і її усунення.
Питання
На зубах жовтий і чорний наліт. Як від нього позбутися? Чи допоможе професійна чистка?
Відповідь
Один раз в 6 місяців ми рекомендуємо проходити професійну чистку зубів. Для цього в клініці використовується апарат Cavitron. Магнітострикційний метод роботи є більш комфортним і безпечним для пацієнта. Крім цього, після зняття зубних обкладань, зуби відбілюються на кілька тонів.
Питання
Зуби стали чутливими, що робити? Як зняти чутливість зубів, якщо вони болять від холодного і гарячого?
Відповідь
Чутливість зубів може проявлятися при появі мікротріщин в зубах, наявності клиновидних дефектів, патологічної стертості зубів і оголення тканин дентину. У всіх випадках дискомфорту і хворобливості, Вам необхідно терміново пройти обстеження і отримати професійну рекомендацію лікаря стоматолога.
Питання
Як швидше звикнути до зубних протезів?
Відповідь
Середні строки звикання до протезів - тридцять днів. Це фізіологічна норма, прискорення процесу може проходити тільки завдяки вашим індивідуальним особливостям. Якщо ви відчуваєте дискомфорт, необхідно записатися на прийом до стоматолога ортопеда для визначення причини і її усунення.
Задайте нам
питання
Напишіть нам, і ми відповімо
вам найближчим часом